The Perfect V


Nysgerrig? Det kan vi godt forstå…

Ungdommelig hud, et smukt hvidt smil, velplejede negle eller forførende lange vipper?! De fleste kvinder stræber efter at føle sig smukke, fra top til tå - og det er ingen hemmelighed! Kvinder hele verden over bruger formuer på at pleje deres hud, hår, negle og krop, men der er ét område, der er blevet negligeret gennem tiden… indtil nu!

”Vi taler om den smukke trekant under undertøjet, der nogle gange er fin, nogle gange uregerlig og har sin helt egen mening – med andre ord, din ”V”. – AvondaUrben, Founder The Perfect V

 AvondaUrben, entreprenør, beauty-brand specialist, konsulent, innovatør, tidligere L’Oréal Vice President, er stolt af at kunne afsløre en helt ny kategori inden for hudpleje, bestående af en serie af innovative produkter, der har til formal at pleje ”The Perfect V”.

“Vi vokser den, barberer den, piercer den, tatoverer den, farver den, sætter monogram på den (husker du Gucci-kampagnen?), nogle gange får den endda lov at solbade og derefter… ja, lad os bare lade det ligge. Det er lidt skørt, at vi forventer, at den har superkræfter, så den bare kan holde sig smuk af sig selv, efter alt det vi udsætter den for…”– AvondaUrben, Founder The Perfect V

Den sarte hud i vores ansigt og på vores décolleté får vores opmærksomhed dag og nat, uden at have været udsat for nær så mange strabadser, men når det kommer til vores ”V” – så får den ikke meget opmærksomhed. ”The V” er et smukt område, men i modsætning til andre smukke kropsdele, får ”the V” absolut ikke den forkælelse og pleje, som den fortjener. Flere globale firmaer har et stort forretningsområde for hårfjerningsprodukter, og ser kun bikiniområdet som et sted, der skal fjernes hår – ikke et sted, der skal forskønnes og plejes.

Spørgsmålet er… hvorfor er der ingen skønhedsprodukter til ”the V”?

Måske fordi ”the V” ikke er blevet set som et skønhedsområde i sig selv, som for eksempel vores bryster og numser er. Begge områder har et bugnende udbud af produkter, der lover blødere, rundere, strammere, mere løftede, fastere resultater. Tilbuddene til ”the V”, har enten fokus på problemløsning i forbindelse med hygiejne eller på hårfjernelse. Ingen forkælelse eller luksus!

AvondaUrben har til mission, at ændre denne opfattelse, og give kvinder verden over, en mulighed for at passe bedre på sig selv og deres ”V”.

SENSITIV HUD HAR BRUG FOR TLC!

Huden omkring “the V” og bikinilinjen er mere sart end andre steder på kroppen, hvilket betyder, at dette område i særdeleshed har brug for ekstra pleje og opmærksomhed. Endvidere har huden og miljøet i intim-området en anden pH-balance end resten af kroppen, hvilket hjælper med at holde den gode bakterie-flora sund – og holde dårlige bakterier i skak. Derfor er der behov for andre produkter end dem, der anvendes på resten af kroppen, da de ofte ikke tager højde for disse elementer.

Kemikalier og parfumer kan have en direkte irriterende effekt på den sarte hud og påvirke miljøet på negativ vis, hvilket kan føre til røde knopper, indgroede hår eller generel irritation. Når hår fjernes, enten ved voksning, barbering eller anden metode, så stresses huden unødvendigt meget, hvilket ofte resulterer i en irriteret reaktion, i form af knopper, kløe eller indgroede hår.

For at imødekomme de ovenstående udfordringer, er The Perfect V™ serien kreeret!

undefined

The Perfect V™er en smuk kollektion af blide og effektive forskønnende cremer, eksfoliatorer, opstrammende sera, opfriskende servietter og mere til, som alle har til formål at holde din ”V” i topform. Glem alt om BB- og CC-Creme – du er tiden kommet til VV Creme, og den er kommet for at blive! Om du befinder dig hjemme, i spaen, på farten eller i fitness-centeret, så er produktserien lavet til, at kunne forkæle dig og dine behov, på nem og effektiv vis.

Brandet er i høj grad inspireret af Skandinaviens æstetik og mentalitet, som founderen af The Perfect V™Avonda, fandt utroligt inspirerende.

“The Perfect V™ omfavner ”the Scandiway” – inspirationen bag brandet. Skandinaviske kvinder føler sig tilpas i deres krop, smider tøjet i offentligheden, lige meget hvilken alder eller form de har, de har et afslappet forhold til sig selv – alle forførende og sexede egenskaber. Det er i deres DNA og er integreret i den skandinaviske kærlighed til alt, der er naturligt og enkelt. Det skaber en mere frigjort, nem og smuk livsstil.”- AvondaUrben, Founder The Perfect V

The Perfect V™består af 8 hudplejeprodukter, som alle er formuleret med essentielle nordiske ingredienser, såsom havtorn, blårbær, tyttebær, multebær og hyldeblomst. I serien finder du stjerneprodukter såsom VV Creme, VV Serum, Shades Of V og VV Beauty Mist, som hver især har deres helt specielle funktion, når det kommer til pleje af ”the V”. Serien er fri for parabener og parfume – på nær ét enkelt. Alle produkter er nærmere beskrevet på side 3-5, med produktbeskrivelser, ingredienser og priser.

Den stærke skandinaviske inspiration skinner tydeligt igennem designæstetik og farvepalette, som spænder fra nordiske kølige toner til feminine rosa nuancer, hvilket gør The Perfect V™ serien ligeså smuk udenpå, som den er indeni.

 undefined

The Vanicure…

Ingen ny skønheds-kategori uden en ny plejende rutine... Må vi præsentere “The Vanicure”! At skulle tage sig af sin ”V”, skal være lige så hyppigt, normalt og forskønnende, som at få lavet en manicure. Det handler bare ikke om negle, men om din ”V” – at forkæle sig selv og dermed føle sig smuk.

The Perfect V™ kampagnen er skudt af den anerkendte fotograf, Bjarke Johansen, kampagnemodel er danske Mathilde Gøhler og det kreative team bag kampagnen er Darling Creative Studio, med Uffe Buchard i spidsen.

Med afsæt i deres skandinaviske DNA, starter The Perfect V™ deres rejse i norden med grand launch i Danmark, derefter Stockholm, Oslo og Helsinki - og senere indtages New York, Miami, Las Vegas, LA, samt mange andre internationale storbyer. Ambitionerne er store og The Perfect V™ er klar til at gøre kvinder verden over, mere selvsikre, smukke og, ikke mindst, få dem til at passe bedre på deres ”V”!

“Med ordene fra den legendariske US Vogue chefredaktør Diana Vreeland, ”giv dem hvad de aldrig vidste, at de manglede…” og det gør The Perfect V™..”- AvondaUrben, Founder The Perfect V

 

Info om AvondaUrben:

Avonda Nelson Urben er grundlægger og CEO i The Perfect V, og har brugt de sidste 20 år af hendes karriere på at lancere og /eller forny beauty- og hudpleje-mærker i skønhedsindustrien. Hun har haft adskillige senior marketing-, salg- og licensing-stillinger hos store powerhouse-brands – L’Oréal Paris, Revlon, NBA, Iconix brand Group så vel som mindre entrepenør- og start-up-firmaer – bestselections.com, 7thonline.com, Certpoint.com og RennaissanceCosmetics. Hun har også skabt mange yderst profitable mærker og produktlinjer – Nail Fetish, FetishFragrance, L’Oréal Visble Lift franchise, for blot at nævne nogle få.